Sunday 31 March 2013

PEMBONGKARAN KEBIADAPAN MAHASISWA


Adakah Haziq berbangga dapat berkawan dengan Adam Adli? Siapa tidak kenal Adam Adli ini,maka brader boleh katakan dia adalah katak di bawah tempurung. 


Jikalau tidak salah brader, pada bulan April tahun 2012 telah mencatatkan satu sejarah baru betapa tidak beradap serta kurang ajarnya mahasiswa yang rata-ratanya daripada Persatuan Mahasiswa Islam. Bergerak atas nama Islam tetapi perilakunya tidak mencerminkan Islam. 


Khalid Ismath atau lebih dikenali sebagai Khalid Syiah merupakan mahasiswa yang sangat aktif menyebarkan dakwah ajaran Syiah kepada anak muda khususnya mahasiswa. Sekarang ini bergiat aktif bersama dengan Parti Keadilan Rakyat dan giat mengadakan demotrasi bagi menghasut mahasiswa turun kejalanan. Malah dikatakan jauh terpesong dengan ajaran Islam. Search sahaja di google.Pelbagai pendedahan pasal Khalid Ismath ini penuh di ceritakan. Adakah Haziq masih mahu menafikan penglibatannya dengan kelompok mahasiswa ini? Mari kita lihat tindakan biadap mereka ini yang brader perolehi 1 video yang brader rasakan sangat ringkas dan penuh pendedahan.


Kemuncak pendedahan brader tentang isu kebiadapan Haziq di USIM ini adalah hari Isnin nanti. Sementara itu, satu persatu brader akan bongkar mereka ini. Nantikan.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...